Deklaracja dostępności
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zobowiązuje się dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bezpiecznemazowsze.mazovia.pl/
Data publikacji strony internetowej: 23 grudnia 2024 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23 grudnia 2024 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
· Treści zamieszczone na portalu są obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt.
· Brak ostrzeżenia przed otwarciem nowego okna/zakładki w przeglądarce.
· Strona nie posiada mapy strony ani wyszukiwarki.
· Poruszające się elementy, których nie da się zatrzymać.
Przygotowanie deklaracji dostępności
· Data sporządzenia deklaracji: 28 marca 2025 r
· Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
· zmiana rozmiaru tekstu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do pracowników Wydziału Promocji Bezpieczeństwa Publicznego - mejlowo organizacyjny.bp@mazovia.pl lub telefonicznie 22 59 79 144.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
· swoje imię i nazwisko,
· swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
· dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
· opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
· Marszałek Województwa Mazowieckiego,
· Adres: ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa,
· e-mail: urzad_marszalkowski@mazovia.pl,
· ePUAP,
· e-Doręczenia.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Departament Organizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa
Dojazd
Komunikacją miejską: autobusem: najbliższe przystanki: Plac Hallera, Ratuszowa-ZOO.
Samochodem: przed wejściem do budynku znajduje się ogólnodostępny płatny parking miejski. Przy budynku nie ma miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Wejście do budynku znajduje się ponad poziomem ulicy. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd. Drzwi do budynku otwierają się automatycznie. Na parterze znajduje się punkt kancelaryjny oraz ochrona budynku. Punkt kancelaryjny znajduje się w korytarzu na prawo od wejścia w pokoju nr 17. W holu są bramki ograniczające dostęp dla klientów oraz punkt ochrony. W celu wejścia na teren urzędu należy umówić się na wizytę z konkretnym pracownikiem. W przypadku umówienia wizyty, po przybyciu na miejsce należy zgłosić się do pracownika ochrony, który zawiadamia pracownika o konieczności odbioru klienta z holu. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Budynek jest wyposażony w windę
Korytarze oraz ciągi komunikacyjne
W budynku znajdują się dwie windy, którymi można dojechać na każde piętro. Windy wyposażone są w komunikaty głosowe. Korytarze są dostosowane dla osób, które poruszają się na wózkach.. Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze. Na klatkach są jednostronne poręcze.
Korytarze są dostosowana do poruszania się na wózkach. Korytarze są dostosowane dla osób słabowidzących. Szklane drzwi są oznakowane kontrastowymi pasami.
Obecnie nie ma zainstalowanych urządzeń ułatwiających poruszanie się dla osób niewidomych.
Drzwi do pomieszczeń są wyposażone w tabliczki z wypukłą numeracją pomieszczeń oraz alfabetem brajla. W budynku nie ma tyflomap oraz dźwiękowych systemów nawigacji.
Inne udogodnienia
Wejście główne do budynku zostało wyposażone w system ToTupoint.
Tabliczki przy drzwiach do pomieszczeń są zaopatrzone w znaczniki NFC.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
Kontakt do koordynatora dostępności: koordynator_dostepnosci@mazovia.pl
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego. Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, żeby rozpocząć rozmowę. Z wideotłumacza języka migowego możesz skorzystać także podczas wizyty w Urzędzie.